10 sierpnia 2010

Gwiezdny spisek

Tym razem patchwork uszyty wspólnie razem z kilkoma dziewczynami dla naszej koleżanki , to niebo pełne gwiazd ,ale takie nietypowe bo niebo to kolor bordowy no a gwiazdy już bardziej zbliżone do gwiazd bo kolor jasny beż , uszyłam do tego patchworku 3 bloki oto one




 i cały patchwork   wygląda tak, nieprawdaż że piękny jest:-)))))))) mnie się straszliwie podoba,całość już nie ja zszywałam ,moim wkładem jest tylko te trzy bloki i nasza koleżanka Ula  jak wklei gdzieś na swojej stronie ten patchwork to wam pokaże, gdzie może będzie więcej zdjęć.



 a teraz inna robótka ale tez igłą i nitka szyta ,ale ręcznie bo na moim tamburku przybył drugi Klimt ,coraz bardziej mi się on podoba :-)




18 komentarzy:

  1. Patchwork bardzo pomysłowy i do tego śliczny!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny patchwork.
    wczoraj wysłałam candy dla ciebie
    zaraz robie nowy post więc zobaczysz co

    OdpowiedzUsuń
  3. niesamowity efekt! cudowne kolory i gwiazdy rewelacyjne!podziwiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam te miniatury Klimta. Znajdują się na mojej liście obrazków do wyszycia :D
    Narzuta jest fantastyczna! Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny patchwork i piękne Twoje gwiazdki! Hafty bardzo mi się podobają i też mam na nie ochotę:)

    OdpowiedzUsuń
  6. O! Beata! To Ty nie próżnujesz! :))) Dzieje się u Ciebie! Sciskam :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. ja przy kilku kawałeczkach też pomagałam - prasowałam i kawę robiłam szyjącym :)

    OdpowiedzUsuń
  8. piękny patchwork wyszedł!!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Barbara,Aga,Ulinka,Orin,Eda, Jolcia,Ela ,dzięki dziewczyny za miłe słowa .
    Madziu to ty tez w takim razie w spisku byłaś :-D

    OdpowiedzUsuń
  10. Od pewnego czasu podziwiam Twój wspaniały talent! Potrafisz naprawdę wyczarować cuda!!!
    Pozdrawiam i życzę wielu owocnych pomysłów,
    Virginia

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne dzięki Virginia za Twoje słowa i życzenia :-))))

    OdpowiedzUsuń
  12. Amiable post and this enter helped me alot in my college assignement. Thanks you as your information.

    OdpowiedzUsuń
  13. The stars sparkle against the red! Beautiful!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Witam Beatko

    Zapraszam do zabawy 10 rzeczy, które lubię robić :) Szczegóły u mnie. Pozdrowienia od ulotnych chwil....
    Mnie najbardziej podobają się Twoje prace z motywem Klimta...uwielbiam go....
    Wyszło Ci przecudnie...

    OdpowiedzUsuń
  15. Beatka ?masz wieści czy paczka doszła
    pod wskazany adres?
    a może masz już ją u siebie?

    OdpowiedzUsuń
  16. Lori thank you very much for your visiting:-))

    Nie wiem o co chodzi anonimowi a wy ?

    Ulotne chwile dzięki za zaproszenie :-)

    Aga mam ja w swoich rekach odebrałam w niedziele ale dopiero napisze wszystko pewnie w przyszłym tygodniu teraz mam trochę roboty przed rozpoczęciem roku szkolnego ,dziękuje za pamięć .

    OdpowiedzUsuń
  17. A ja nie sprawdziłam i też Cię zaprosiłam do zabawy "co lubię":)
    pozdrawiam serdecznie!:)

    OdpowiedzUsuń