23 sierpnia 2011

Alzacja

Kilka  wakacyjnych dni spędziłam w Alzacji (Francja), zacznę od pokazania pomnika Jezusa na wzniesieniu o nazwie Galtz niedaleko miasteczka o nazwie Trois Epis 




 czyż nie wspaniały ,mnie przypomina inny pomnik a Wam ?Kilka zdjęć gór zrobionych z balkonu który znajduje się pod pomnikiem,mowie wam wspaniale widoki .






miałam okazje zobaczyć jak to produkuje się cukierki ,w  fabryczce znajdującej się w Plainfaing  o nazwie Confiserie Des Hautes Vosges   klikając na nazwę przeniesiecie się do sklepiku fabryki.Wszystko naturalne w 100% :-))















 no i oczywiście na koniec sklepik z cukierkami o smakach jakie Wam się tylko wymażą :-D






cdn :-)

7 komentarzy:

  1. Jak widzę dobrze się bawisz :), życzę kolejnych fajnych wrażeń z podróży.

    OdpowiedzUsuń
  2. Beatko, wspaniałe zdjęcia z gór. No, może trochę one niższe, niż Tatry, ale piękne widoki. No i dzięki za świetny reportaż z fabryki cukierków, jeszcze czegoś takiego nie widziałam. Szkoda tylko, że nie można spróbować chociaż jednego takiego cukiereczka.....

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojjjjjjjj! Wszystko wysiada przy cukierkach! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie, że mogłaś zrobić zdjęcia w tej manufakturze. Chętnie bym spróbowała tych słodkości, bo łasuch ze mnie , że hej !
    Zdjęcia krajobrazowe piękne.
    Chrystus Zbawiciel prawie identyczny, jak w Rio de Janeiro .
    Czekamy na c.d.
    Fajnie tak podróżować i odkrywać mało znane miejsca, a tak piękne.
    Pozdrawiam !!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne widoki !
    Fajna ta cukierkowa fabryka,kiedyś widziałam coś podobnego w tv,ale zobaczyć na żywo to zupełnie co innego :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. widoki miałaś piękne:)
    ale ta fabryka cukierków - aż się chce spróbować, mniam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. chaga oj podróż fajna była bo jestem już w domu
    joasiu góry na pewno niższe ale ja z nizin to i takie góry są fajne ;-)
    koroneczko :-D
    marapuama masz racje przypomina to dokładnie Rio de Janeiro,ela i jeszcze jedna ela oj tak widok tych wszystkich cukierasow to dopiero to, dzięki wszystkim za wizytę

    OdpowiedzUsuń