1 września 2012

Patchwork z życzeniami

Po dłuższej przerwie nie pisania na początek witam serdecznie moich nowych gości na stronie :-))) a teraz trochę nowości w szyciu .Dzisiaj pokazuje wam patchwork z życzeniami.
Poproszono mnie o uszycie patchworku jako prezent a na nim kilka rożnych bloków na  których  miały być obrazki jako życzenia.Oto on

 i życzenia , co każdy obrazek ma oznaczać nie wiem to już słodka tajemnica osoby która poprosiła mnie o jego uszycie .Przyjemność mi sprawiło rysowanie każdego z nich i kompozycje kolorów, fajna i przyjemna praca .








16 komentarzy:

  1. cOto.patchwork ślicznie dziękuje :-))

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudny patchwork, piękny i wyjątkowy. Śliczne pikowanki, super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziewczyny dzięki za wizytę ,oj długo mnie tu nie było idę poszperać po waszych blogach :-D

    OdpowiedzUsuń
  4. Beata, no ładnie się napracowałaś! Powiedz, czy te aplikacje to ręcznie szyte?

    OdpowiedzUsuń
  5. Beatko, cudny patchwork! Fajny pomysł z uwiecznieniem życzeń, a wykonanie, jak zawsze mistrzowskie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jolciu zasmucę Cie nie nie są przyszyte ręcznie tylko maszynowo ,nie miałam czasu na ręczne szycie po prostu a każdy by mógł być przyszyty ręcznie
    Jolciu,Eda dzięki dzięki za tak świetne komentarze :-D

    OdpowiedzUsuń
  7. Pomysł super, ale wykonanie bajka! Ślicznie przepikowane, cała kompozycja tworzy logiczną całość i te kolory!

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiekne dzieło ! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna kompozycja i ta dbałość o detale... Poezja. Po prostu mistrzostwo :D

    OdpowiedzUsuń
  10. fantastyczny quilt! i te obrazki- misterna praca!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny pomysł z taką formą życzeń :-)
    Ptaszek i aniołek są po prostu super!
    Zawsze podziwiam patchworki - ile pracy trzeba włożyć żeby powstało takie cudeńko! I cierpliwości... :-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Aga,Elu sajuki,Orin,Ulinkap,MeaArt, dzięki dziewczyny dzięki za tak mile słowa :-))

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie chce się wierzyc ,że to mozna zrobic samemu , ta technika to dla mnie czarna magia !, podziwiam i chyle czoła , ale... witaj ! wpadłam do Ciebie z bloga http://szmatkalatka.blogspot.com/
    bo pisałas o specyfiku do tkanin na których mozna drukowac a po którym nadruk sie nie spiera !, gdzie mozna go kupic bo szukam i nigdzie nie moge znalesc , tylko nie pisz ,że jest niedostepny w Polsce !!!Bubble Jet Set
    pozdrawiam
    podaje maila
    magr1@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń