17 listopada 2013

Patchworkowy plecak


   Witam serdecznie wszystkich moich nowych jak i stałych obserwatorów :-))))))

Od dawna chciałam uszyć sobie plecak no oczywiście nie taki zwykły trzeba  aby był z kawałków typowo patchworkowych .Znalazłam już dawno w magazynie Burda model który bardzo mi się spodobał ale uszycie go trochę mi zajęło.Nigdy nie szyłam ani torby ani plecaka kilka kosmetyczek czy  przyborniki .Zebrałam wszystkie potrzebne do uszycia  materiały  i usztywnienia .Uszyłam tak jak napisali w gazetce i trochę żałuje ze użyłam usztywnienia o numerze S 320 bo plecak wyszedł bardzo sztywny i wolałam aby był bardziej wiotki ale jak już przykleiłam do materiału to trzymał się bardzo dobrze i trudno mi było by oderwać.Nauczka na przyszłość :D a plecak wyszedł świetnie bardzo mi się podoba i już :D,wystarczy gadania oto mój plecak .







20 komentarzy:

  1. Świetny plecak! Każda quilterka powinna taki sobie uszyć!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli to plecakowy debiut to rewelacja ,świetnie wygląda patchwork na plecaku.
    On się z czasem trochę wyrobi i nie będzie taki sztywny.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacja :) zazdroszczę talentu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Beata, jak dla mnie to plecak bombowy! Sama bym chciała taki mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. genialny!!!! Patchworkowe dzieło sztuki!

    OdpowiedzUsuń
  6. To jest dopiero plecak,tyle patchworku w nim,rewelacja.Podziwiam,gratuluję pomysłu:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Margo,Jean,Jolcia,Gazynia,Danuta dziękuje bardzo :))
    Margo mam nadzieje ze się wyrobi :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny plecaczek, kolorowy i taki dopracowany- Przepiękny: )

    OdpowiedzUsuń
  9. Piekne patchworki ,super pomysl :) oraz bardzo ladnie wykonany

    OdpowiedzUsuń
  10. Nosić taki plecak, to jak podpis "patrzcie co potrafię uszyć", a potrafisz wiele ! Podziwiam, jest piękny! Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Beatko, plecak jest niesamowity, a te pikowania.......
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Karolina,Tonka,Sylwia,Wanda,Sylwia dziękuje bardzo dziewczyny :))))

    OdpowiedzUsuń
  13. Beata, piękny jest !!! będzie mi się śnił :))))

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow, what a great bag! Gorgeous done!
    Much great to see in your previous post too! It's been a long time since I've been here, so it was fun to watch. Thanks for the look! :o)

    OdpowiedzUsuń
  15. Szczęśliwego Nowego Roku 2014 życzy Wanda

    OdpowiedzUsuń
  16. Plecak cudowny, niepowtarzalny, wspaniały! Chylę czoła.

    OdpowiedzUsuń
  17. Jeszcze nigdy nie szyłam plecaka, ale ten stara się mnie zachęcić. Piękny jest.

    OdpowiedzUsuń